斜阳雨外

Stay Wild - Little Birdy

音乐随身听:

【独立摇滚】Little Birdy - Stay Wild

懵懂的稚嫩,兼具烟熏、感伤、空灵、慵懒、性感的声线,总能让你找到点共鸣。

Little Birdy, 来自澳大利亚西部城市Perth的四人乐队, 成员分别是主唱兼吉他Katy Steele, 吉他手Simon Leach, 贝司 Scott O'Donoghue, 和鼓手Matt Chequer.

《Stay Wild》

I haven't seen no place like this
I haven't seen no place like this
No-one will see
No-one will see what I do now
What I do now
Oh it's just us moving
我没看过像这样子的地方
我没看过像这样子的地方
没有人会看到
没有人会看到我现在做什么
我现在做什么
哦,刚刚我们在移动

I haven't seen a place so ghost-like
A place that's seen some of the best in my eyes
Pages will turn, sirens will sings
Words will be said, words that will hurt
Oh it's just us drifting
我没见过这么诡异的地方
相对于某些地方,此地已经是我眼中最好的
翻开一页,女歌手将歌唱
歌词将说话,歌词将受伤
哦,刚刚我们在游荡

Cause I wanna leap, wanna dive, 
Wanna leap, wanna leap yeah
我想要飞跃,想要跳水,
想要飞跃,想要飞跃

You have planned to sow your seeds
To move on straight, to move on past me
The truth will speak and
I'll wanna see if this ship will sail
Are we gonna make it?
Oh there's time
For a new day, for a new day
I wanna leap, wanna dive, 
Wanna leap, wanna leap yeah
你计划洒下你的种子
向上移动,越过我移动
真相将证明
我想要看到如果这艘船将扬帆
是我们掌舵?
哦,那里是机会
新的一天,新的一天
我想要飞跃,想要跳水,
想要飞跃,想要飞跃

In my heart, stay wild
In my heart, stay wild
Cause I wanna leap, wanna dive, 
Wanna leap, wanna leap yeah
在我心中,留着狂热
在我心中,留着狂热
我想要飞跃,想要跳水,
想要飞跃,想要飞跃

评论

热度(62)